Contact Relatii clienti Digi

Afla cum poti intra in contact cu serviciul de relatii clienti DIGI RCS-RDS. Identificam si exemplificam in cadrul acestui articol modalitatile de interactiune si contact relatii cu clientii DIGI.

Telefon relatii clienti DIGI RCS-RDS

In cele ce urmeaza vom publica numerele de contact pentru departamentul de relatii clienti DIGI atat pentru serviciile fixe de televiziune si internet cat si pentru serviciile mobile precum DiGI Mobil si Roaming DIGI.

De regula serviciul de relatii clienti DIGI este apelat pentru informatii abonamente, deranjamente DIGI sau informatii comerciale legate de serviciile si abonamentele DIGI Romania.

Digi Contact relatii clienti pentru persoane fizice

  • Apeleaza numarul de telefon pentru asistenta tehnica si deranjamente DIGI, DIGI TEL, DIGI TV CABLU – 031.400.4414;
  • ASISTENȚĂ pentru serviciile prin satelit DIGI TV – Tel. relatii clienti: 031.400.4000
  • Pentru DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL reagasim numarul de telefon relatii cu clientii DIGI: 031.400.7777    sau *777 (apelabil din Digi Mobil).

Contact relatii clienti pe email DIGI

Adresele de email prin care putem contacta serviciul relatii clienti Digi Romania sunt urmatoarele:

  • [email protected] – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client  DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
  • [email protected] – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.

Contact Deranjamente DIGI

Pentru Digi deranjamente si Asistență tehnică Digi Telefonie , Digi TV Cablu. 031.400.4414 . Pentru serviciile DIGI TV Satelit. 031.400.4000.

  • 031.400.46.00 – Deranjamente relatii clienti  DIGI Romania;
  • 031.400.44.01 – Deranjamente DIGI  – asistenta pentru servicii clienti;
  • 0314007777 sau *777 – Deranjamente si suport DIGI mobil;
  • 031.400.40.00 – Deranjamente Digi suport tehnic servicii TV Satelit.
  • 0314007060 DIGI.

Serviciul de relatii cu clientii de la DIGI iti ofera suport specializat in situatii precum:

  • oferte si abonamente DIGI;
  • asistenta tehnica pentru deranjamente DIGI, internet sau cablu TV;
  • telefonie mobila – activare sau dezactivare roaming;
  • informatii despre facturi si promotiile DIGI;
  • instalare DIGI TV sau satelit.

Sesizari si reclamatii prin serviciul de relatii cu clientii DIGI

In prinicipal sesizarile cu privire la serviciile DIGI sunt depuse telefonic pe numerele destinate clientilor DIGI astfel incat in baza codului de client sa fie identificat si tipul abonamentului dvs.

Modul de apelare serviciile de relatii clienti DIGI RCS-RDS pentru sesizari telefonice:

  1. Apeleaza telefonul 031.400.4414 – call center DIGI;
  2. In baza codului de client se va identifica abonamentul si serviciile contractate;
  3. Sesizarea se va inregistra si vei primi un raspuns cu privire la solutionarea acesteia;
  4. Daca se impune interventia unei echipe de tehnicieni – se va astepta sosirea acesteia in baza numarului se sesizare inregistrat in sistem;
  5. Pentru probelemele legate de parole pierdute, acces la internet , etc se poate solutiona cererea prin telefon direct cu un operator din centrul de asistenta DIGI (internet sau televiziune).

Nu merge internetul Digi wifi

internetul digi nu merge

Daca internetul DIGI nu functioneaza fie prin WIFI sau prin conexiunea prin cablu iata care sunt metodele de verificare daca internetul functioneaza:

  1. Verifica conexiunile si cablurile de internet;
  2. Asigurate ca, routerul este conectat la retea iar ledul verde este aprins si stabilizat;
  3. Daca ledul este portocaliu sau rosu atunci conexiunea la retea a fost pierduta;
  4. Poti verifica internetul de la DIGI printr-o conexiune PPOE pe direct adica fara a fi conectat cablul la router. Poti folosi userul si parola DIGI pentru conectare.

In cazul in care internetul DIGI nu functioneaza este posibil sa existe o problema locala si ar fi bine sa anunti serviciul de relatii clienti DIGI pentru solutionarea acestui aspect de ordin tehnic.

Instalare si activare smart card DIGI

Cum se instaleaza corect Digi Smart Card pentru receptionarea canalelor criptate. Iata care este modul de instalare smart Card DIGI corect.

  1. Primul pas, verifica urmatoarele aspecte inainte de instalare Smart Card DIGI astfel:
    a. Cablul de antenă să fie conectat la TV
    b. Scanarea canalelor să fie efectuată în mod digital (DVB+C)
  2. Comutati pe un canal codat unde va aparea mesajul: Semnal demodulat
  3. Introduceti Smart Cardul DIGI in dispozitiv urmarind imaginea de la fig.1 si 2.

instalare digi smart cam

Serviciul si departamentul de relatii cu clientii DIGI MOBIL iti sugereaza sa urmaresti ghidul de activare roaming DIGI direct din contul de client.

Activare din cont pentru roaming de voce si date mobile Digi

  1. Intră în contul tău Digi. Dacă nu ai unul, îți poți crea unul inregistrandu-te pe site-ul digi.ro
  2. Accesează secțiunea „Serviciile mele”
  3. Selectează secțiunea „Digi Mobil”
  4. Alege numărul de telefon pentru care vrei roaming – daca ai mai multe abonamente la DIGI selecteaza numerele pentru care vrei roaming;
  5. Selectează „Configurează” și apoi „Roaming voce” sau „Date Mobile”
  6. Apasă butonul „Activează”.

Poti obtine ajutor si din punctele de prezenta DIGI insa recomandarea noastra este sa apelezi serviciul de asistenta si suport clienti DIGI apeland numerele de telefon pentru serviciile de relatii clienti DIGI.

Iti recomandam sa descoperi aplicatia myElectrica utila clientilor Electrica Furnizare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.